Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Κι όπως θα παίρνω τις στροφές....

Ναι, ακόμη το 'χει το χούι....

"....Όπως θα παίρνω τις στροφές...εσύ θα με κοιτάζεις και θα με θαυμάζεις, μαμά 😊..."

....Κι αυτό γιατί ακόμη δεν μπορώ μόνη μου να καταλάβω ότι τα καταφέρνω καλά, ή τέλος πάντων χρειάζομαι την επιβεβαίωση.....

Και στην πραγματικότητα ως μαμά δε νομίζω ποτέ να χάσω αυτές τις στιγμές που για εκείνην απόλυτα σημαντικές, όπου θα μου ζητά τη γνώμη μου και την άποψή μου...έστω και το θετικό νεύμα μου....

Σίγουρα με τα χρόνια θα λιγοστέψουν, αλλά όπως της είπα και εχθές βράδυ...

αγάπη μας, έχει δέσει τόσο όμορφα και γερά που κανείς δεν μπορεί να σπάσει αυτό το δεσμό!

_Σαν αλυσίδα είμαστε;

_Ναι, σαν αλυσίδα 😍

Καλή εβδομάδα σας εύχομαι!

Εις το επανιδείν!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: