Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

Τα βιβλία της παιδικής μου ηλικίας

Όταν ήμουν και γω παιδί, δεν θα έλεγα ότι τρελαινόμουν για τα βιβλία όπως τώρα.

Είχα όμως 2-3 αγαπημένα.

Και τα δύο από την Πηνελόπη Δέλτα, "Ο Μάγκας" από τις εκδόσεις ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ, και "Ο Τρελαντώνης" από τις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ.

Και τα δύο μου θύμιζαν εμένα σε κάποιες καταστάσεις μιας και ήμουν και γω αρκετά σκανδαλιάρα :)


Τις προάλλες που επισκέφθηκα ένα βιβλιοπωλείο τα βρήκα και τα

δύο σε διασκευή για μικρά παιδιά.

 Και φυσικά πήραν θέση στην βιβλιοθήκη της!


 "Ο Μάγκας" είναι ένα γλυκό παραμύθι που ήρωας είναι ο σκύλος της οικογένειας Βασιωτάκη. Αφηγητής είναι ο ίδιος ο μάγκας ένα φιλότιμο, σκανδαλιάρικο και αξιαγάπητο φοξ τεριέ που προσπαθεί να ερμηνεύσει τις συμπεριφορές των ανθρώπων.

"Ο Τρελαντώνης" από την άλλη μεριά, είναι ένα παραμύθι με πρωταγωνιστή το νεαρό Αντώνη, και αυτός όπως και ο μάγκας, σκανδαλιάρης που μπλέκεται συνεχώς σε παράξενες περιπέτειες με τους ενήλικες να αγανακτούν και τους μικρότερους να τον βλέπουν σαν ήρωα!

Τα μη διασκευασμένα έχουν, φυσικά περισσότερες λεπτομέρειες και αφορούν σε μεγαλύτερες ηλικίες.

Άλλη μια σπουδαία πρόταση για δωράκι και ένα βήμα προς την παιδική λογοτεχνία.

Επίσης, μην ξεχάσετε να διαβάσετε πληροφορίες για τη συγγραφέα, μιας και έτσι θα καταλάβετε καλύτερα και τα δύο αριστουργήματά της!!

Ευχαριστώ που με διαβάσατε!!

Έως την επόμενη βιβλιοανάρτηση σας εύχομαι να διαβάζετε, γενικώς ;)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: