Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Πάμε super market?



Αυτές τις μέρες έχω να πάω στο super market. Όπως συνηθίζω τα τελευταία χρόνια όποτε βλέπω ότι έχουμε ελλείψεις αγαθών, το σημειώνω στη λίστα. Βρίσκομαι στην κουζίνα και κοιτάζω τη λίστα μήπως και κάτι έχει γραφτεί δύο φορές, μήπως δεν έχω γράψει κάτι που χρειαζόμαστε. Γυρίζω το κεφάλι μου προς το τραπέζι της κουζίνας. Ένα χοντρουλό πακέτο από φυλλάδια super market από αυτά που τα αφήνουν δεκάδες στην πόρτα της εισόδου σου και δεν μπορείς να μπεις μέσα! Κοιτάζω μια τη λίστα, μια τα φυλλάδια! Σαστίζω και μπερδεύομαι! Δηλαδή, για να καταλάβω....για να ψωνίσω με τη λιτότητα και τις τιμές που "καίνε", πρέπει να κοιτάξω όλα τα φυλλάδια και να δω από που θα πάρω το καθετί που χρειάζομαι? Μα μόνο τη βενζίνη να υπολογίσεις σε τόόόσα super market που πρέπει να πας, είναι το ίδιο! Θα μπορούσα μήπως να βρω την καλύτερη δυνατή λύση για να κερδίσει και η τσέπη μου και να είμαι ικανοποιημένη ότι έπραξα το σοφότερο? Τι μπέρδεμα...ένα super market είπα ότι θέλω να πάω και πρέπει να οργανώσω ολόκληρο σχέδιο! Να καταναλώσω ενέργεια για να κερδίσει η τσέπη...να σκεφτώ ξανά και ξανά και ξανά την συμφερότερη κίνηση! Sorry...too much! Ωστόσο, η Ηρώ (η κόρη μου όπως έχουμε ξαναπεί) έχει πάρει τα μισά τουλάχιστον φυλλάδια, τα έχει κάνει κορδέλες, τα έχει μασήσει....πάνε οι προσφορές....."Βρε μανούλα...τι κάθεσαι και ασχολείσαι με τέτοια...άντε να πάμε μαζί τη βολτούλα στο super market να δω και γω κανά κουτί, κανά χρώμα, να πειράξω τα πράγματα στα ράφια...εμένα δεν με νοιάζει το που θα πάμε, αρκεί να συντομεύεις και να με πάρεις μαζί σου!". Εν τέλει, μπορεί να έχει και δίκιο το παιδί μου.....

Καλή σας ημέρα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια: